Pages

Nuffnang

Monday 4 June 2012

DAPATKAN JERSI PASUKAN ANDA: EURO 2012


Sudah anda mendapatkan jersi pasukan anda dalam Piala EURO 2012 yang akan berlangsung dalam 3 hari lagi... Kepada peminat bola sepak, pakailah jersi pasukan anda sebagai tanda sokongan anda...sama-sama kita meriahkan EURO 2012. Antara jersi negara yang akan bertanding dalam EURO tahun ini... jersi negara tiada ... jangan marah.

     

Peminat Euro 2012 mula dapatkan jersi

2012/06/04

KUALA LUMPUR: Tinggal empat hari lagi sebelum bermulanya perlawanan Bola Sepak Eropah 2012 atau Euro 2012 dari 8 Jun hingga 1 Julai ini, peminat sudah mula melakukan 'persiapan awal' mereka dengan berkunjung ke beberapa lokasi untuk mendapatkan jersi pasukan pilihan mereka.

Tinjauan Bernama di sekitar Jalan Tuanku Abdul Rahman mendapati peniaga di situ sudah mula menjual jersi, bola dan barangan cenderamata pasukan negara yang akan bertanding.
Seorang peniaga yang enggan dikenali berkata, anggaran 40 hingga 50 helai jersi boleh dijual sehari dengan harga antara RM15 dan RM35 bergantung kepada kepandaian peniaga menarik minat pelanggan untuk singgah dan membeli di gerai mereka.
Barangan cenderamata seperti rantai kunci dan lanyard pula dijual pada harga antara RM2 dan RM10 setiap satu.

Peminat bola sepak, Asri Bahauddin, 26, dari Petaling Jaya berkata beliau membeli jersi sebagai koleksi kerana amat meminati sukan itu. - BERNAMA



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...